Εάν η διαφημίση μιας εφημερίδας θεωρείται “παραπλανητική”, τότε είναι υποχρέωση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και το ΕΣΡ να την ελέγχξουν. Πολύ δεν περισσότερο , όταν η διαφήμιση αυτή υπόσχεται αγορές σε σούπερ μάρκετ ή κληρώσεις αυτοκινήτων. Διαφημιστές και διαφημιζόμενοι οφείλουν να προστατέψουν τον καταναλωτή και να ενεργοποιήσουν τον μηχανισμό ελέγχου των εφημερίδων εκείνων που κάνουν τέτοιες δημοσιεύσεις. Επίσης, για μια ακόμη φορά, η αρμόδια Αρχή Ραδιοτηλεόρασης εμφανίζεται να απέχει από το πεδίο άσκησης των αρμοδιοτήτων της, καθώς οι προσφορές αυτές διαφημίζονται στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο.