Δεν είναι σαφές αν η κυβέρνηση έχει αντιληφθεί το εύρος της ζημίας που προκαλεί στα ΜΜΕ με τον νέο ασφαλιστικό νόμο, που προβλέπει την κατάργηση του αγγελιοσήμου εντός τριών μηνών, αφήνοντας ανεξέλεγκτο ένα περίπου 40% από τη διαφημιστική πίτα. Η ρύθμιση, ασχέτως αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάνεις, είναι ελλειμματική, καθώς αν και ξεκινάει η αδειοδότηση (την Τρίτη ή την Τετάρτη δημοσιεύεται η προκήρυξη), κανείς δεν γνωρίζει τι θα συμβεί με τους οικονομικούς πυλώνες της αγοράς, τις «εκπτώσεις» της διαφήμισης και τον ειδικό φόρο τηλεόρασης.
Σήμερα μια διαφήμιση έχει συνολική επιβάρυνση 64,5%. Σύμφωνα με την ανάγνωση της ΕΙΤΗΣΕΕ, το αγγελιόσημο κοστίζει 21,5%, ο ΦΠΑ 23% και ο ειδικός φόρος (μνημονιακή υποχρέωση) 20%, με ελεύθερο το καθεστώς των «επιστροφών», αν και ο νόμος προσδιορίζει πως δεν μπορεί να υπερβεί το 9,9% επί της συνολικής τιμής της διαφήμισης. Με την εντός τριμήνου κατάργηση του αγγελιοσήμου, τη δέσμευση για μείωση του ειδικού φόρου τηλεόρασης και ανοικτό το πεδίο των «επιστροφών», θα υπάρχει ένα ποσοστό 40% που θα αναμένει την αναδιανομή του ανάμεσα σε ΜΜΕ, διαφημιστικές και διαφημιζόμενους. Αν καταργηθούν οι «επιστροφές», όπως προβλέπει ο νόμος που πέτυχε να ψηφιστεί το καλοκαίρι του 2014 η ΕΙΤΗΣΕΕ με την κυβέρνηση Σαμαρά, το κομμάτι αυτό θα πάει εξ ολοκλήρου στα μεγάλα ΜΜΕ, καταδικάζοντας με λουκέτο τα μικρότερα media.