Δεύτερο «κρούσμα» εκτεταμένης φοροδιαφυγής από τον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των τηλεπωλήσεων. Μετά την infuencer, στην τσιμπίδα της εφορίας πιάστηκε και τηλεοπτικός παρουσιαστής ο οποίος διαθέτει και εταιρεία τηλε-πωλήσεων.
Μετά από καταγγελίες καταναλωτών, οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ άρχισαν να παρακολουθούν τη συναλλακτική συμπεριφορά της επιχείρησης. Ζήτησαν στοιχεία των παραδόσεων από την εταιρεία ταχυμεταφορών, με την οποία συνεργαζόταν η επιχείρηση, και βρήκαν ότι, για τέσσερις χρήσεις, δεν είχαν δηλωθεί 12.000 αποδείξεις, συνολικής αξίας 400.000 ευρώ.
Βρήκαν ακόμα ότι ο συγκεκριμένος παρουσιαστής δεν εμφανιζόταν τυπικά ως μέτοχος της εταιρείας, αλλά είχε βάλει μπροστά τη μητέρα του. Ήδη, έχουν επιβληθεί τα προβλεπόμενα πρόστιμα, ενώ ελέγχονται τόσο η επιχείρηση για τις υπόλοιπες χρήσεις, όσο και ο ίδιος και η μητέρα του για πιθανές άλλες φορολογικές παραβάσεις.
Οι έρευνες των φορολογικών αρχών σε Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζονται καθώς ειδικά μετά την πανδημία, οι πωλήσεις προϊόντων μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω ταχυμεταφορέων χωρίς παραστατικά έχει λάβει πολύ μεγάλες διαστάσεις.
Στόχος είναι ο εντοπισμός φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου χωρίς να εκδίδουν παραστατικά. Μάλιστα οι έλεγχοι έχουν αποκαλύψει περιπτώσεις φορολογούμενων οι οποίοι δεν έχουν κάνει ούτε έναρξη εργασιών στην εφορία. Συνήθως δεν δηλώνουν φυσική διεύθυνση στο site ή στο λογαριασμό τους στα social media παρά μόνο ένα τηλέφωνο και δέχονται μόνο ηλεκτρονικές παραγγελίες.