Ομιχλώδες το τοπίο της ελληνικής τηλεόρασης την επόμενη σεζόν. Η πτώση της τηλεθέασης της επίγειας τηλεόρασης επηρεάζει τον προγραμματισμό των σταθμών, βάζοντας σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας, αν δεν δοθούν πειστικές απαντήσεις από τους εμπλεκόμενους φορείς και την Πολιτεία.
Τα ζητήματα αξιοπιστίας της μέτρησης τηλεθέασης δεν αντιμετωπίζονται με βάση την εξέλιξη της τεχνολογίας. Η ημερήσια τηλεθέαση στηρίζεται σε ένα πολύ μικρό δείγμα, που αντιστοιχεί σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, αφήνοντας εκτός μέτρησης όσους πλέον βλέπουν από το κινητό τους και καταναλώνουν από ταινίες και σειρές μέχρι και ρεπορτάζ για τις τρέχουσες εξελίξεις. Η μέτρηση τηλεθέασης με τον τρόπο που διεξάγεται μέχρι σήμερα προκαλεί περισσότερες απορίες σε σχέση με τις απαντήσεις που δίνει. Η συζήτηση που έχει ξεκινήσει μεταξύ των σταθμών αφορά τη χρησιμοποίηση, μέσω μιας εφαρμογής, του κινητού τηλεφώνου ως μηχανισμού μέτρησης της απήχησης των προγραμμάτων, σε ένα δείγμα με πολύ μεγαλύτερο αριθμών χρηστών.
Ταυτόχρονα, συζητείται το να συνυπολογίζεται στη δημοφιλία των προγραμμάτων, εκτός από την τηλεθέαση την ώρα μετάδοσης του προγράμματος και η κατά παραγγελία θέαση μέσα από τις πλατφόρμες streaming και συνάμα η απήχηση των σχετικών βίντεο σε Google, Spotify κ.ά. Η ΕΡΤ δίπλα στα ποσοστά των τριών καναλιών της (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3) επισημαίνει και τη θέαση των προγραμμάτων της μέσω του ERTFlix. Είναι τέτοια η εξέλιξη της τεχνολογίας, που οι έξυπνες τηλεοπτικές συσκευές προσφέρουν τη δυνατότητα για ζάπινγκ ανάμεσα στις πλατφόρμες.
Μεγάλες εταιρείες internet και κινητής τηλεφωνίας έχουν ήδη τα δικά τους δεδομένα για τα δημοφιλέστερα προγράμματα και όλο αυτό το υλικό που θα πρέπει να πιστοποιηθεί μπορεί στη συνέχεια να διατεθεί σε διαφημιζόμενους και διαφημιστές.