Στην πρώτη θέση ο ΣΚΑΪ με 12,1% τη Μεγάλη Εβδομάδα (29/4 – 5/5/2024), με δεύτερο τον ΑΝΤ1 με 11,6% και τρίτο το Mega με 10,8%, ενώ ακολούθησαν ο Alpha με 9,6% και το Star με 9,2%. Το Open, με 6,1%, ξεπέρασε την ΕΡΤ1, η οποία συγκέντρωσε 5,9%, στο 2,8% ήταν το ΜΑΚ TV, η ΕΡΤ2 ανέβηκε στο 2,5%, λόγω της προβολής των Ακολουθιών της Μεγάλης Εβδομάδας, ενώ η ΕΡΤ3 υποχώρησε στο 1,6%. Οι συνεργαζόμενοι Star – Alpha είχαν 18,8%, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ 14,4% και η ΕΡΤ ΑΕ (χωρίς το ΕΡΤ News) 10%. Το σύνολο των σταθμών εθνικής εμβέλειας συγκέντρωσε το 72,2% της τηλεθέασης και τα «άλλα κανάλια» της Nielsen το 27,8%.