Η αύξηση του όγκου τηλεθεατών στην τηλεοπτική οθόνη αύξησε κατά αναλογία και την τηλεθέαση των «άλλων» καναλιών, που δεν καταγράφονται στην εβδομαδιαία μέτρηση της Nielsen. Ένα ποσοστό κατά μέσο όρο 25% την εβδομάδα μοιράζεται στους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς όλης της χώρας. Για την Αττική η αύξηση τηλεθέασης είναι επίσης σημαντική, ενώ το ποσοστό μοιράζονται οι σταθμοί Kontra, Action 24 και Attica TV, κανάλια που έχουν και τη μεγαλύτερη θεαματικότητα, μαζί με το μουσικό MAD TV. Η θεαματικότητα αφορά και τους υπόλοιπους σταθμούς της Αττικής, οι οποίοι όμως καταγράφουν σαφώς μικρότερα ποσοστά, δηλαδή το ΑΡΤ, το Blue Sky, το Extra, το Channel 9, το High Channel και το Νέο Κανάλι. Τα περισσότερα από αυτά, με εξαίρεση το Blue Sky, δεν διαθέτουν ενημερωτικές εκπομπές αλλά telemarketing.