Σαφέστατη στροφή στη συνδρομητική τηλεόραση, μετά την πανδημία. Καθημερινά σχεδόν το 25% του δείγματος της εταιρείας μετρήσεων Nielsen επιλέγει τα “άλλα κανάλι” στα οποία περιλαμβάνονται τα περιφερειακά, τα δίκτυα συνδρομητικής τηλεόρασης Cosmote TV, Nova και Netflix. Η μετατόπιση αυτή του κοινού δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στους σταθμούς ελεύθερης λήψης, καθώς τα νεανικά κοινά παρακολουθούν τα προγράμματα από τις πλατφόρμες ή βλέπουν ελεύθερα, χωρίς συνδρομή τις ελληνικές σειρές μέσω του YouTube, με προφανείς απώλειες στα έσοδα.