Επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις για αύξηση των εσόδων των τηλεοπτικών σταθμών από την κατάργηση του αγγελιοσήμου. Η παραδοχή έγινε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΑΝΤ1 Τάσο Μιχαλάκη στο συνέδριο «TV & Video Conference», όταν ανέφερε ότι για το πρώτο δεκάμηνο του 2017 καταγράφεται αύξηση της δαπάνης στην TV κατά 12%. Όπως είναι γνωστό, επίσημα στοιχεία διαφημιστικής δαπάνης δεν υπάρχουν, καθώς οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν απαιτήσει να μη δημοσιοποιούνται από τη Media Services. Η δαπάνη, ωστόσο, καταγράφεται και είναι στη διάθεση των τηλεοπτικών καναλιών.
Για πρώτη φορά υπάρχει επίσημη παραδοχή της αύξησης σε σημαντικό ποσοστό των διαφημιστικών εσόδων των σταθμών, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στην κατάργηση του αγγελιοσήμου. Πρακτικά, δηλαδή, τα διαφημιστικά κονδύλια παρέμειναν στα ίδια επίπεδα, αλλά το ποσοστό του αγγελιοσήμου, που πήγαινε ως εργοδοτική εισφορά για την ασφάλιση των εργαζομένων στα ΜΜΕ, έμεινε ως καθαρό έσοδο για τα τηλεοπτικά κανάλια. Και ενώ έρευνες της ΕΔΕΕ καταδεικνύουν πως τα διαφημιστικά μπάτζετ για το 2017 έχουν μείνει στάσιμα, με ελαφριά άνοδο για τα ιντερνετικά Μέσα, τα τηλεοπτικά κανάλια αναμένουν περαιτέρω αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης το 2018, λόγω της μείωσης του ειδικού φόρου τηλεόρασης.