ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
1.552.000 τηλεθεατές είδαν χθες, Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου, το «Έρωτας μετά».
Άλλη μια πρωτοποριακή ενέργεια για τα ελληνικά τηλεοπτικά δεδομένα πραγματοποιήθηκε για την σειρά «Έρωτας Μετά» χθες Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου:Μετά την πρώτη διαδραστική επικοινωνία του τηλεοπτικού κοινού με τους σεναριογράφους της σειράς που πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου (LIVE TWITTER CHAT EVENT) με τεράστια επιτυχία (1.700.000 impressions σε μια μέρα) χθες ξεκίνησε μια 2η διαφορετική ενέργεια διάδρασης:
Ο τηλεοπτικός χαρακτήρας της Νόρας (ηθοποιός Ευγενία Σαμαρά) – η οποία ασχολείται συστηματικά με την αστυνομική έρευνα στη σειρά στο χθεσινό επεισόδιο (επεισόδιο 41, ημερομηνία προβολής 5 Δεκεμβρίου) βάσει σεναρίου ενεργοποίησε ένα «προσωπικό» Twitter account για να αναζητήσει πληροφορίες από άλλους χρήστες αλλά και για να συμπαρασταθεί σε άλλες γυναίκες που έχουν πέσει θύματα κακοποίησης.
Το συγκεκριμένο account https://twitter.com/norasearching ενεργοποιήθηκε ταυτόχρονα τηλεοπτικά και διαδικτυακά! Είναι η πρώτη φορά σε σειρά ελληνικής μυθοπλασίας που ένας τηλεοπτικός χαρακτήρας όχι μόνο αποκτά «φωνή» στα social media αλλά η δράση αυτή ενσωματώνεται και στην πλοκή του σεναρίου.
Κατά την τηλεοπτική προβολή της σκηνής, στις 22:50 οι τηλεθεατές παρακολούθησαν τη Νόρα η οποία έκανε ανάρτηση μέσω του κινητού της τηλεφώνου. Την ίδια ακριβώς στιγμή στις 22:50 η ανάρτηση πραγματοποιήθηκε και στο twitter account αλλά και σε ένα online blog, https://norasearching.blogspot.com
Είναι η πρώτη φορά που συναντάμε το φαινόμενο της cross platform δράσης εντεταγμένο σεναριακά σε σειρά ελληνικής μυθοπλασίας.
Συγκεκριμένα η online “Νορα” (με το alias: NoraSearching)
- Συγγράφει ένα blog με τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς της με την μορφή κείμενων. Ταυτόχρονα συνομιλεί με επισκέπτες του blog που της απευθύνονται μέσω σχολίων.
- Τουιτάρει στο δικό της Twitter account, μιλώντας για το blog της, απαντώντας στα tweets χρηστών που της απευθύνονται αλλά και δίνοντας και στοιχεία που δεν αποκαλύπτονται στην σειρά, βοηθώντας τις εξελίξεις.
- Τόσο το Twitter account όσο και το blog λειτουργούν ως stand alone cross platform promo actions για την σειρά και φιλοξενούν posts από την σεναριακή ομάδα δημιουργώντας σχέση με το κοινό και ενισχύοντας το engagement με τις εξελίξεις.
- To account θα λειτουργεί επικουρικά στον τηλεοπτικό χαρακτήρα της Νόρας καθ’ όλη της διάρκεια της σειράς.
- Η ηθοποιός που ενσαρκώνει τον ρόλο Ευγένεια Σαμαρά αναπαρήγαγε τα tweets του τηλεοπτικού χαρακτήρα της με χιούμορ.
Τα πρώτα αποτελέσματα – μερικές μόνο ώρες από την πρώτη ανάρτηση – είναι εντυπωσιακά!
- Διθυραμβικά σχόλια για την ενέργεια.
- Θετικά σχόλια για τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της σειράς.
- Ενίσχυση του fan base της σειράς μέσα από την ταυτόχρονη διασπορά του περιεχομένου και σε άλλες πλατφόρμες.
Στατιστικά στοιχεία από το Twitter account και στατιστικά του Blog
Το Twitter account και το Blog του χαρακτήρα της Νόρας ενεργοποιήθηκαν την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου στις 22:50 ταυτόχρονα με την προβολή της σκηνής στον τηλεοπτικό μας αέρα, γεγονός που εντυπωσίασε ιδιαίτερα τους τηλεθεατές.
Οι πρώτες 12 ώρες – Twitter:
- Ήδη από την πρώτη μέρα το account της Νόρας https://twitter.com/norasearching (Nora Athanasiadi #erwtasmeta / @NoraSearching) έχει περισσότερους από 1800 ακολούθους.
- Τα Tweetsτης Νόρας μέχρι στιγμής συγκεντρώνουν πάνω από 600 organics impressions σε μόλις 12 ώρες!
- Το account έχει περισσότερα από 200 mentions, δηλαδή περισσότερα από 200 tweets που απευθύνονται στην τηλεοπτική Νόρα, κάνουν ερωτήσεις και – στην πλειοψηφία τους – συζητούν για την πλοκή του έργου με έναν από τους χαρακτήρες, παίρνοντας μέρος στην έρευνά της και οι ίδιοι οι χρήστες με τον τρόπο τους.
- Οι επισκέψεις στο account ξεπέρασαν τις 15.800!
- Τα likes στα Tweets της Νόρας ξεπερνούν τα 3.200
Οι πρώτες 12 ώρες – Blog:
- To Blog της Νόρας (https://norasearching.blogspot.com/) μετράει περισσότερες από 3.153 επισκέψεις σε μόλις 12 ώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το χθεσινό επεισόδιο παρακολούθησαν, έστω για 1’, 1.552.000 τηλεθεατές και στο δυναμικό κοινό (18-54) σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 17%.
Ιδιαίτερη ήταν η προτίμηση που έδειξαν οι γυναίκες ηλικίας 25-44 αφού χάρισαν στη σειρά 22,5% ποσοστό τηλεθέασης, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό σχεδόν 7 μονάδες (ΑΝΤ1 15,6%, ΣΚΑΪ 13,3%, STAR 11,4%, OPEN 8,9%).