• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τον Κανονισμό για την Πολιτική Διαφήμιση – Κούλογλου: Πετύχαμε διαφάνεια και προστασία των πολιτών από αθέμιτη επιρροή

29/02/2024

Stelios KOULOGLOU in the EP in Brussels

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υιοθέτησε με μεγάλη πλειοψηφία τον Κανονισμό για την Πολιτική Διαφήμιση και τη στόχευση των χρηστών. Εισηγητής για την ομάδα της LEFT στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ήταν ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου, o oποίος δήλωσε σχετικά:

«Υπήρξε μια δύσκολη διαδικασία που διήρκεσε πάνω από χρόνο μέχρι να ολοκληρωθεί η επεξεργασία του Κανονισμού, να βελτιωθεί η πρόταση της Κομισιόν και να φτάσουμε στην τελική διαπραγμάτευση και συμφωνία στη διάρκεια της Ισπανικής Προεδρίας.

Με την εφαρμογή του Κανονισμού για την πολιτική διαφήμιση μπαίνουν κανόνες διαφάνειας, αποτρέπονται σκάνδαλα Cambridge Analytica στο μέλλον, απαγορεύεται η στόχευση των χρηστών με βάση την επεξεργασία ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων τους και καθιερώνεται η απόλυτη διαφάνεια για τους πόρους των πολιτικών διαφημίσεων, ιδιαίτερα στο ψηφιακό περιβάλλον. Η ενωσιακή νομοθεσία, προστατεύει τους πολίτες από την αθέμιτη επιρροή, την παράνομη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων αλλά και τις ξένες παρεμβάσεις στις πολιτικές διαδικασίες της ΕΕ.  Οι βασικές διατάξεις θα εφαρμοστούν από τους πολιτικούς αλλά και από τις διαδικτυακές πλατφόρμες και τους τεχνολογικούς κολοσσούς ήδη από τις επόμενες εκλογές».

Τι προβλέπει ο Κανονισμός

O νέος κανονισμός στοχεύει στην ενίσχυση της της εμπιστοσύνης των πολιτών στις προεκλογικές εκστρατείες, που πλέον θωρακίζονται από φαινόμενα παραπληροφόρησης και εξωτερικών παρεμβάσεων, καθώς η τοποθέτηση διαφημίσεων από χώρες εκτός της ΕΕ θα απαγορεύεται για τρεις μήνες πριν από εκλογές ή δημοψηφίσματα στα κράτη-μέλη.

Ειδικότερα, οι νέοι κανόνες θεσπίζουν το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις πολιτικές διαφημίσεις, ιδίως στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ορίζουν ένα πλαίσιο για την ευκολότερη διαφήμιση πολιτικών φορέων σε ολόκληρη την ΕΕ.

Πλέον, η πολιτική διαφήμιση θα πρέπει να είναι σαφώς διακριτή. Οι πολίτες, οι αρχές και οι δημοσιογράφοι θα είναι σε θέση να λαμβάνουν εύκολα πληροφορίες σχετικά με τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν για την προβολή μιας διαφήμισης, ποιός την χρηματοδότησε και με τι ποσό, αλλά και με ποιες εκλογές ή δημοψηφίσματα σχετίζεται. Μάλιστα, οι τεχνικές στοχευμένης διαφήμισης θα είναι δυνατές μόνο για διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις που βασίζονται σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται εφόσον δοθεί ρητή και ειδική συγκατάθεση, ενώ δε θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο εξής ειδικές κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (π.χ. εθνικότητα, θρησκεία, σεξουαλικός προσανατολισμός).

Τέλος, όλες οι διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμες σε σχετικό ψηφιακό μητρώο.

Την ίδια στιγμή, ο κανονισμός μεριμνά και για την προστασία της ελευθερίας της έκφρασης, κατά την εφαρμογή των ανωτέρω. Οι κανόνες, δηλαδή, αφορούν αποκλειστικά τις πολιτικές διαφημίσεις επί πληρωμή και δεν επηρεάζουν το περιεχόμενό τους ούτε και τις προσωπικές και πολιτικές απόψεις, καθώς και οποιοδήποτε μη χρηματοδοτούμενο δημοσιογραφικό περιεχόμενο ή επικοινωνία σχετικά με τη διοργάνωση εκλογών.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Internet, Ανακοινώσεις, Εφημερίδες, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Τώρα όλοι θέλουν Εθνικό Τελικό για τη Eurovision…

Η επιτυχία είναι δεδομένη. Η 6η θέση που κατέθεσε η Κλαυδία στη Eurovision είναι ένα σημαντικό γεγονός για την ΕΡΤ. Η προετοιμασία που έγινε τα τελευταία δύο χρόνια στην Αγία Παρασκευή, έφερε τα  αποτελέσματα που είδαμε και με την Κλαυδία και με την Σάττι. Τα φιλοκυβερνητικά τρολ , αυτοί οι αγνοί αγωνιστές, επιτίθενται με σφοδρότητα […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Γερουλάνος: «Κακός σύμβουλος ο φόβος στην εξωτερική πολιτική, κύριε Μητσοτάκη»
  • Ντ. Τραμπ: Μόσχα και Κίεβο συμφώνησαν για διαπραγματεύσεις και εκεχειρία
  • Τι αναμένεται να πει ο Έλληνας Πρωθυπουργός στην τοποθέτηση του για τη θαλάσσια ασφάλεια
  • Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης συνεργάζονται για την ενδυνάμωση του εθελοντισμού στην Ελλάδα
  • Ο Πρόεδρος της Βουλής στα εγκαίνια της αγιογραφικής έκθεσης «Από τις Άγιες Εικόνες στη Θέωση και Μέθεξη»
  • Γ. Μανιάτης: «Να δοθούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή οι προτάσεις της κυβέρνησης για τις απεντάξεις από το Ταμείο Ανάκαμψης»
  • Les Au Revoir – «Η Γκαρσόνα» (music video)
  • TO DISNEY+ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ TEASER ΤΡΕΪΛΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΤΗΣ MARVEL TELEVISION «IRONHEART»
  • Οι αθλητικές τηλεοπτικές μεταδόσεις – ΤΡΙΤΗ (20/5)
  • Τοποθέτηση προέδρου ΕΒΕΠ, Βασίλη Κορκίδη, με την οπτική στις προοπτικές και τις προκλήσεις του επιχειρηματικού μετασχηματισμού

Το Παρον της κυριακης

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Στο Open οι αγώνες του ΠΑΟΚ;
  • ΑΙΧΜΕΣ: Από το "ZARI" στην "Αστερομάτα"
  • Σε νέο δρόμο ο Alpha...
  • Με «Έθνος» και «Ημερησία» το Open
  • «Porto Leone – Στη γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια» - Έρχεται στον Alpha!
  • Αναζητείται πρωινή λύση στον ANT1
  • ΑΙΧΜΕΣ: Τώρα όλοι θέλουν Εθνικό Τελικό για τη Eurovision...
  • ΕΤΙΤΑ: "Απειλητικά emails σε αντιπροσώπους του σωματείου μας"
  • Στη μέγγενη της δικαιοσύνης οι «πειρατές» συνδρομητικής TV!Ποινή κάθειρξης 5 ετών χωρίς αναστολή και 20.000 ευρώ χρηματική ποινή
  • «Ενώπιος Ενωπίω» με τον ...Γιώργο Παπαδάκη

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017