Για δύο εκπομπές το ξεκίνησε και τελικά θα κάνει και τρίτη αφιερωματική στο τηλεοπτικό περιεχόμενο του παρελθόντος, ο Αντώνης Κανάκης με το “Bινύλιο” στον ΣΚΑΪ. Η ανταπόκριση από μηνύματα τηλεθεατών μέσω social media που ζητούσαν να παίξουν αποσπάσματα από παλιές διαφημίσεις, σειρές και πρόσωπα της τηλεόρασης περασμένων δεκαετιών, ήταν μεγάλη. Το hashtag του “Βινυλίου” είχε μπει στα top trends της ημέρας ενώ η εκπομπή πέρασε μπροστά σε ποσοστά τηλεθέασης στο κοινό 18-54 έναντι της εκπομπής της Ελεονώρας Μελέτη στον Alpha. Η νοσταλγία πάντως για την παλιά τηλεόραση που φάνηκε να λείπει σε πολλούς μάλλον δημιουργεί ερωτήματα για την τηλεόραση του σήμερα, όπως είπαν και οι παρουσιαστές του “Βινυλίου”