Ανοικτά παραμένουν τα καυτά θέματα της τιμολόγησης των διαφημίσεων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και της μείωσης του ειδικού φόρου τηλεόρασης από 20% σε 5%. Οι ημερομηνίες παίζουν καταλυτικό ρόλο. Ο νόμος 4487/2017 προέβλεπε την έναρξη του ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης τηλεοπτικού χρόνου την 1η Ιανουαρίου 2018, αλλά με τροπολογία που κατέθεσε ο Ν. Παππάς η έναρξη μετατέθηκε για την 1η Φεβρουαρίου 2018, με την προοπτική να ισχύσει για τους σταθμούς που θα αδειοδοτηθούν. Η καθυστέρηση ήταν επιβεβλημένη, καθώς οι φορείς της αγοράς (διαφημιστές, διαφημιζόμενοι, σταθμοί), που διαμαρτύρονταν για το σχέδιο να αναλάβει τη δημιουργία της πλατφόρμας η ΓΓΕΕ, δεν έχουν καταφέρει ακόμη να παρουσιάσουν το δικό τους σχέδιο.
Η καθυστέρηση συμπίπτει χρονικά με αλλαγές στον σχεδιασμό για τις άδειες.
Η υποβολή των αιτήσεων για συμμετοχή στον διαγωνισμό του ΕΣΡ θα γίνει έως τις 11 Ιανουαρίου 2018 και θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας μήνας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Το τοπίο θα έχει ξεκαθαρίσει μέχρι την άνοιξη και το χρονικό ορόσημο είναι η 1η Απριλίου 2018, οπότε θα εφαρμοστεί η διάταξη για τη μείωση του ειδικού φόρου τηλεόρασης από το 20% στο 5%, μόνο για τους σταθμούς που θα έχουν αδειοδοτηθεί.