Το Shopping Star, με παρουσιάστρια και «ειδικό μόδας», τη Βίκυ Καγιά, είναι το πρωτοπόρο και νέο αγαπημένο τηλεοπτικό παιχνίδι μόδας!
Στο διάστημα 16 – 31 Ιανουαρίου (πρωτότυπα επεισόδια) το «Shopping Star» κατέκτησε με άνεση την πρωτιά στο κοινό γυναίκες 15 – 44 με μερίδιο 23,2%.
Ζώνη ανταγωνισμού – Μερίδια τηλεθέασης σταθμών | |||
Περίοδος: 16-31 Ιανουαρίου 2017 | |||
Κοινό: Γυναίκες 15-44 | |||
Channel | SHR% | ||
STAR | 23,2 | ||
MEGA | 17,2 | ||
ALPHA | 15,4 | ||
ANTENNA | 11,6 | ||
E | 4,7 | ||
SKAI | 2,9 | ||
EPT 1 | 2,4 | ||
EPT 2 | 1,7 | ||
ΠΗΓΗ: Nielsen Audience Measurement |
*πρωτότυπες μεταδόσεις
Ζώνη ανταγωνισμού – Μερίδια τηλεθέασης σταθμών | |||||||
Περίοδος: 16-31 Ιανουαρίου 2017 | |||||||
Κοινό: Γυναίκες 15-44 | |||||||
|
|||||||
ΠΗΓΗ: Nielsen Audience Measurement |
Επίσης η εκπομπή είναι 1η στο σύνολο των τηλεθεατών με μέσο όρο 16% ενώ στο δυναμικό κοινό 15 – 44 είχε μέσο όρο 18%, ποσοστό, που αυξήθηκε περίπου 3 μονάδες, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
SHOPPING STAR
Δευτέρα έως Παρασκευή στις 15:00
Η μάχη του στυλ αρχίζει!
#ShoppingStar
fb: ShoppingStarTV
tw: shoppingstartv
insta: shoppingstartv