Μεγάλο στοίχημα για την ΕΡΤ το Μουντιάλ του Ιουνίου στη Μόσχα. H ΕΡΤ έχει επενδύσει ένα ποσό της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ, παραμένοντας στο πεδίο των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, και ο στόχος είναι να αυξήσει την τηλεθέασή της και να αποκτήσει ώθηση το πρόγραμμα για την επόμενη σεζόν. Υπάρχει, όμως, και η μάχη για τα έσοδα, όπου η ΕΡΤ ξεκινάει από μειονεκτική θέση, καθώς η εταιρεία παραμένει στο καθεστώς των ΔΕΚΟ και δεν μπορεί να δώσει υψηλότερους μισθούς στα στελέχη του μάρκετινγκ ώστε να εργαστούν στην ΕΡΤ και να διεκδικήσουν καλύτερες συμφωνίες από τις διαφημιστικές εταιρείες και τους διαφημιζομένους.