Όσον αφορά τη διαφήμιση των περιφερειών, αυτή της Αττικής είναι η πρωταθλήτρια με συνολικό κονδύλι 6.897.428,81 ευρώ για το 2022. Στο ποσό προστίθεται και δαπάνη ύψους 372.000 ευρώ από την Υπηρεσία Ειδικής Διαχείρισης.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Περιφέρεια Κρήτης με 2.600.000 ευρώ για διαφημιστικά προγράμματα και ακολουθεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με 2.153.999,63 ευρώ.
Στην αμέσως επόμενη θέση είναι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με δαπάνη 2.088.416 ευρώ, ενώ η Περιφέρεια Θεσσαλίας με 1.132.000 ευρώ συμπληρώνει το «top 5» της διαφημιστικής προβολής.
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχει εγκρίνει κονδύλι 1.091.000 ευρώ, ενώ η Περιφέρεια Πελοποννήσου κονδύλι 400.000 ευρώ. Ωστόσο πήρε έγκριση για διαφήμιση της Υπηρεσίας Ειδικής Διαχείρισης με δαπάνη 360.000 ευρώ!
Στους πρωταθλητές του κρατικού τομέα όσον αφορά τη διαφήμιση, ξεχωρίζει η νέα έγκριση για διαφήμιση ύψους 1.898.680 μόνο για την Υπηρεσία Διαχείρισης «Υποδομές Μεταφορών, περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη», η δαπάνη της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ του υπουργείου Εξωτερικών με 1.179.352 ευρώ και το επικοινωνιακό πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, ύψους 1.320.000 ευρώ.