Το πακέτο των 20 εκατ. ευρώ, που έλαβε την έγκριση των ευρωπαϊκών θεσμών, απευθύνεται σε εκδοτικές εταιρείες έντυπου Τύπου, περιφερειακά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά πακέτο στήριξης ΜΜΕ, που συμπληρώνει την αδρή χρηματοδότηση των media από την κυβέρνηση του Μητσοτάκη με επιχείρημα την πανδημική κρίση της Covid-19.
Το πρώτο ύψους σχεδόν 44 εκατ. ευρώ, αφορούσε τα διαφημιστικά προγράμματα της «λίστας Πέτσα», της «λίστας Κικίλια» και του υπουργείου Εσωτερικών για την ενημέρωση περί της πανδημικής κρίσης και του εμβολιασμού, που δόθηκαν από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι και σήμερα.
Tο δεύτερο περιλάμβανε το πλέγμα νομοθετικών ρυθμίσεων προς όφελος των τηλεοπτικών καναλιών, πανελλαδικών και περιφερειακών, όπως η μείωση του ενοικίου στην Digea κατά 50%, η μη πληρωμή της ετήσιας δόσης για τις τηλεοπτικές άδειες, ύψους 21,5 εκατ. ευρώ, η κατάργηση του ειδικού φόρου διαφήμισης 5% και του 1,5% για τον κινηματογράφο από τα περιφερειακά κανάλια.
Το νέο, τρίτο πακέτο αφορά τη διάθεση 20 εκατ. ευρώ στις εφημερίδες. Η κρατική ενίσχυση στα ΜΜΕ συμπληρώνεται από τη ραγδαία αύξηση στη δαπάνη των επικοινωνιακών προγραμμάτων από τις αρχές του 2020, συνολικού ύψους άνω των 40 εκατ. ευρώ!