Λίγο πριν από την ψήφιση του νόμου 5005/2022 για τη σύσταση των μητρώων έντυπου Τύπου, σε τροπολογία που κατέθεσε ο αρμόδιος υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Γιάννης Οικονόμου ικανοποιήθηκαν δύο από τα αιτήματα της αγοράς. Η διαφημιστική δαπάνη θα συνεχίζει να εκπίπτει φορολογικά και το προεκλογικό έτος του 2023, χωρίς πια την αιτιολόγηση των μέτρων κατά του κορονοϊού, όπως ίσχυε τα έτη 2020, 2021 και 2022. Η έκπτωση ανέρχεται, όπως και αυτήν τη χρονιά, στο 30% της διαφήμισης που θα δίνεται στα ΜΜΕ.
Ένα δεύτερο, δώρο καθαρά προεκλογικό, δόθηκε στους ιδιοκτήτες των περιφερειακών καναλιών, καθώς το 2023 δεν θα ισχύσει η καταβολή του Ειδικού Φόρου Διαφημίσεων (5%), η οποία ισχύει για τους πανελλαδικούς σταθμούς.