• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Vodafone: Σχέδιο δράσης  για την κοινωνία, τις επιχειρήσεις, τους πολίτες και τους εργαζομένους της

24/03/2020

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες αυτού του κρίσιμου διαστήματος και θέλοντας να είναι μαζί με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους της στην αντιμετώπιση του σήμερα και στη συνέχεια για το αύριο, η Vodafone Ελλάδας αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες και ανακοινώνει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες που έρχεται να στηρίξει την οικονομία και την κοινωνία μέσα από συγκεκριμένες δράσεις.

 

Συγκεκριμένα, η Vodafone έχει εκπονήσει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες:

 

  • Τη διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας ιδιωτών και επιχειρήσεων
  • Την παροχή λύσεων για την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση
  • Τη συμπαράσταση σε επιχειρήσεις που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
  • Τη στήριξη της κοινωνίας αλλά και τη διευκόλυνση και βοήθεια για τη συνέχιση της καθημερινής ζωής, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, τώρα που όλοι μένουμε σπίτι
  • Την προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
  • Τη συμβολή στο έργο για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης και αντιμετώπιση της πανδημίας με την χρήση καινοτόμου τεχνολογίας και τη συνεργασία όπου απαιτείται με την πολιτεία

 

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «Η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον. Τα μέτρα για τα οποία μιλάμε σήμερα είναι οι πρώτες από τις δράσεις μας. Θα ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες. Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται – και θα είναι καλύτερο για όλους».

 

Οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:

 

  1. Η διασφάλιση ποιότητας δικτύων και η δυναμική αύξηση χωρητικότητας.
  2. H αλλαγή των όρων πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές με την πληρωμή τιμολογίων στις 15 μέρες από την έκδοση.
  3. Η δωρεάν τρίμηνη χρήση του πακέτου smart working για επιχειρήσεις
  4. Οι άμεσες αναβαθμίσεις συνδέσεων επιχειρήσεων για την υποστήριξη εργασίας από απόσταση.
  5. Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας από σταθερά προς κινητά και διεθνείς προορισμούς και μειωμένες στο μισό τιμές πακέτων δεδομένων για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου.
  6. Η δωρεάν αναβάθμιση στο family πακέτο για συνδρομητές του βασικού πακέτου Vodafone TV.
  7. Η πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες τρίτων για νέους και παιδιά και περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός της ψηφιακής πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης του Ιδρύματος Vodafone Generation Next.
  8. Η προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
  9. Η εργασία πλέον από το σπίτι για το 93% των εργαζόμενων της εταιρείας.
  10. Η διάθεση της Vodafone big data analytics τεχνολογίας για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη παροχή βοήθειας στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

 

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ VODAFONE ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ

 

Διασφαλίζοντας αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους και καλή λειτουργία των δικτυών

 

Η Vodafone θέτει σε απόλυτη προτεραιότητα την ακεραιότητα του δικτύου της. Οι ομάδες τεχνολογίας της εταιρείας δουλεύουν διαρκώς για να διασφαλίσουν ότι το δίκτυό της θα είναι πάντα εκεί και θα επιτρέπει σε όλους να επικοινωνούν, να εργάζονται, να εκπαιδεύονται και να ψυχαγωγούνται.

 

Αναγνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα οι ανάγκες θα είναι πολλές και μεγάλες, αυξάνει με ταχύτατο ρυθμό τη χωρητικότητα του δικτύου, ενώ διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εφοδιασμού για τις ανάγκες του δικτύου της.

 

Mε προτεραιότητα πάντα στη ζωή και την ασφάλεια των ίδιων όσο και των συνανθρώπων τους, οι τεχνικοί πεδίου της εταιρείας συνεχίζουν, όταν απαιτείται για τις αναγκαίες εργασίες δικτύου, να παρέχουν το έργο τους με αφοσίωση και αίσθημα καθήκοντος.

 

Διευκολύνοντας την Τηλεργασία και Τηλεκπαίδευση

 

Η Vodafone αντιμετωπίζει κατά προτεραιότητα αιτήματα εταιρικών πελατών για αναβάθμιση σύνδεσης ώστε να υποστηρίζεται η απομακρυσμένη εργασία.

 

Παρέχει 3 μήνες δωρεάν δοκιμαστική χρήση του πακέτου Vodafone Smart Working, ενώ οι προσωπικοί σύμβουλοι πωλήσεων και εξυπηρέτησης customer managers είναι στη διάθεση των εταιρικών πελατών για την παροχή συμβουλών και τυχόν βοήθεια για την εξ αποστάσεως εργασία.

 

Επιπλέον, σε συνεργασία με την πλατφόρμα εκπαίδευσης brainy.gr έχει δημιουργήσει αποκλειστικές προσφορές για τους συνδρομητές της Vodafone, για να ενισχύσει τους μαθητές Δημοτικού (Ε’ & ΣΤ’) και Γυμνασίου όταν θα επιστρέψουν στα σχολεία.

 

Ακόμη, προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Νext (generationnext.vodafone.gr) του Ιδρύματος Vodafone, για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, η οποία εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο και νέες online δραστηριότητες και μαθήματα ώστε να συμβάλει στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των εφήβων που μένουν σπίτι.

 

Ενισχύοντας την οικονομία και τις επιχειρήσεις

 

Η Vodafone αλλάζει τους όρους πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές της και από την 1η Απριλίου και για τους επόμενους μήνες τα τιμολόγιά τους θα εξοφλούνται σε 15 μέρες από την έκδοσή τους.

 

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία  προσφέρει στις επιχειρήσεις δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών σε όλα τα προγράμματα ADSL και VDSL καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες.

 

Στηρίζοντας την κοινωνία και του πελάτες της που μένουν σπίτι

 

Η Vodafone δίνει προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.

 

Ανανεώνει τις ψηφιακές της εφαρμογές ώστε οι πελάτες της να μπορούν να εξυπηρετούνται online, μένοντας σπίτι. Ακόμα, μέσω του Virtual Shop της Vodafone, και με την υπηρεσία virtual support, η #ομάδαReady είναι δίπλα στους πελάτες για να απαντήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη τεχνολογίας.

 

Και για τους ιδιώτες πελάτες της, η εταιρεία  προσφέρει δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες. Επίσης, προσφέρει έκπτωση σε επιλεγμένες συσκευές και αξεσουάρ στο e-shop της Vodafone.

 

Επιπλέον, παρέχει δωρεάν αναβάθμιση σε Family pack, με όλο το παιδικό περιεχόμενο και ντοκιμαντέρ για όλη την οικογένεια, σε όλους τους πελάτες Vodafone ΤV.

 

Τηλεργασία για τη συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων της Vodafone

 

Οι εργαζόμενοι της Vodafone δουλεύουν από σπίτι σε ποσοστό 93%, ενώ το ίδιο συμβαίνει και για τη συντριπτική πλειονότητα (90%) των εργαζομένων των τηλεφωνικών μας κέντρων.

 

Τηρώντας αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στα καταστήματα Vodafone, εφαρμόζουμε ειδικό ωράριο λειτουργίας (9 π.μ. με 3 μ.μ), για να εξυπηρετήσουν άμεσες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες πελατών.

 

Η Vodafone λαμβάνει κάθε μέτρο για την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων της, ενώ επίσης προχώρησε σε επέκταση του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης των εργαζομένων, ώστε να καλύπτει, όταν αυτό απαιτείται, και τις διαγνωστικές εξετάσεις για τον COVID-19.

 

Συμβάλλοντας στη μάχη κατά της πανδημίας

 

Στην προσπάθεια που κάνει η πολιτεία να προβλέψει και να ελαχιστοποιήσει την εξάπλωση του ιού, η χρήση πλήρως ανωνυμοποιημένων Big Data μπορεί να έχει τεράστια συμβολή.  Σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, η Vodafone έχει ήδη παράσχει big data analytics, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ιδρύματα, και είναι διατεθειμένη να κάνει το ίδιο και στην Ελλάδα αν της ζητηθεί.

 

Παράλληλα, η Vodafone συνεργάζεται όπου απαιτείται με την πολιτεία ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην πρόσβαση των πολιτών σε σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες και στη λειτουργία χωρίς προβλήματα της κεντρικής πύλης gov.gr, ενώ δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε αιτήματα εταιρικών πελατών που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας.

 

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Ανακοινώσεις, Τηλεπικοινωνίες, Ψηφιακή Πολιτική Tagged With: Vodafone

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Από το “ZARI” στην “Αστερομάτα”

Το τραγούδι  Αστερομάτα με ερμηνεύτρια την Klavdia αγωνίζεται απόψε στον Τελικό της Eurovision. Η ΕΡΤ την τελευταία διετία, έχοντας εργαστεί σκληρά  και με διαφορετικές διοικήσεις, πέτυχε  να δώσει ελληνικό στίγμα στον μουσικό διαγωνισμό Με διαφορετικά τραγούδια και ερμηνεύτριες που αντικατοπτρίζουν και διαφορετικές οπτικές στην αντίληψη των πραγμάτων. Πολύχρωμη η Μαρίνα Σάττι  και χαμογελαστή, σε μαύρο […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Αν. Βορύλλας στο “Π”: Οι νέοι μπροστά στις προκλήσεις της νέας εποχής
  • Β. Τομπουλίδης στο “Π”: Δυναμώνουμε την πάλη μας ενάντια στην εμπλοκή της χώρας στους επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς
  • Μ. Κοντοτόλη στο “Π”: Τα μουσεία ως χώροι μνήμης, παιδείας και διαλόγου
  • Λαθροχειρίες
  • Γ. Χατζηθεοδοσίου στο “Π”: Πολίτες και ΜμΕ πληρώνουν το τίμημα της υπερφορολόγησης
  • Π. Καππάτος στο “Π”: Δύο πανεπιστημιακά τμήματα με προοπτική στο Αργοστόλι
  • Σοφία Βούλτεψη στο “Π”: Κοινό Ευρωπαϊκό Ένταλμα Απέλασης: Η περιπέτεια συνεχίζεται!
  • H νέα τροπολογία του ΥΠΕΝ για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό (ΝΟΚ) • Οι νικητές και οι χαμένοι
  • «Η παραλία» στην ΕΡΤ1: Όσα θα δούμε αυτήν την εβδομάδα
  • Σωσίβιο για το Κίνημα Δημοκρατίας η Πλεύση Ελευθερίας!

Το Παρον της κυριακης

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • ΑΙΧΜΕΣ: Από το "ZARI" στην "Αστερομάτα"
  • Στις έντυπες "Τυπολογίες": Οι αλλαγές σε Open και Alpha
  • Νέες σειρές στον Alpha
  • Σάτι και Κλαυδία σάρωσαν σε τηλεθέαση στους Τελικούς της Eurovision!
  • Διαβάστε στο «ΠΑΡΟΝ»: Χωρίς συμμάχους η Ελλάδα απέναντι στην Τουρκία
  • Στην κορυφή της Eurovision η Αυστρία , 6η η Ελλάδα!
  • Μεγάλη Αστυνομική επιχείρηση στην Ήπειρο για συνδρομητική πειρατεία στην TV -Έρχονται τα πρώτα βαριά πρόστιμα σε εκατοντάδες τελικούς χρήστες και επιχειρήσεις
  • ΕΡΤ: "Ρεκόρ τηλεθέασης 15ετίας για τον Τελικό της Eurovision 2025"
  • Και η Nova στη νέα πλατφόρμα;
  • «Ολυμπιακός ο Θρύλος» στο MEGA

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017