ΠΗΓΗ: “ΤΑ ΝΕΑ”
του Κώστα Ντελέζου
Kαινούργιο ξεκίνημα με νέα πλατφόρμα στην υπηρεσία της συνδρομητικής τηλεόρασης, κάνει η Vodafone Ελλάδας. Στόχος της εταιρείας είναι να γίνει πρωτοπόρος στην αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου και να προσελκύσει νέο κοινό.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρη Μπρουμίδη, το περιθώριο ανάπτυξης της υπηρεσίας είναι μεγάλο, καθώς σήμερα η διείσδυση στην Ελλάδα είναι μόλις στο 26% όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 57%.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ στο http://www.tanea.gr/