Από την 1η Ιανουαρίου 2019 τίθεται σε εφαρμογή το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου, μετά τις αντιδράσεις των τηλεοπτικών σταθμών, των τροπολογιών που έφερε η κυβέρνηση και της αναβολής εφαρμογής του μέτρου την 1η Σεπτεμβρίου του 2018. Με την εφαρμογή του νόμου αντικαθίστανται πλήρως οι -ουδέποτε εφαρμοσθείσες- διατάξεις του «νόμου Σταμάτη», που ψηφίστηκαν το καλοκαίρι του 2014, περί απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ.
Με το νέο νομικό καθεστώς οι επιστροφές με το νέο έτος μειώνονται από 9,9%, όπως προβλεπόταν στον ν. 2328/1995, σε 4%, ενώ δεν επιτρέπεται να δίνονται σε είδος (διαφημιστικός χρόνος ή χώρος).
Τυχόν εκπτώσεις κύκλου εργασιών παρέχονται μόνο αν έχει προηγηθεί έγγραφη σύμβαση μεταξύ Μέσου και διαφημιζόμενου και, αν μεσολαβεί διαφημιστής, και του διαφημιστή. Το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομα του διαφημιζόμενου. Αν μεσολαβεί διαφημιστής, το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομά του και αντίγραφο αποστέλλεται στο διαφημιζόμενο. Οι διαφημιστικές δαπάνες των διαφημιζόμενων εκπίπτουν ως επιχειρηματικές δαπάνες μόνο αν γίνονται βάσει των συγκεκριμένων νομοθετικών προβλέψεων. Το ανώτατο όριο των προστίμων καθορίζεται σε 100.000 ευρώ.