Με εγκύκλιο προς όλους τους φορείς του δημόσιου τομέα η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ενημερώνει πως όλα τα επικοινωνιακά προγράμματα των φορέων και των ελεγχόμενων εταιρειών τους υπόκεινται σε κεντρικό έλεγχο. Η Γενική Γραμματεία προειδοποιεί τις διοικήσεις των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου πως δεν μπορεί να προχωρήσει κανένα διαφημιστικό πρόγραμμα εάν δεν έχει την απαιτούμενη έγκριση της κεντρικής υπηρεσίας, σύμφωνα με την απόφαση του υπουργικού συμβουλίου.
Οι φορείς του Δημοσίου πρέπει να υποβάλουν άμεσα στην κεντρική υπηρεσία τους φακέλους των αιτήσεών τους για διαφημιστικά προγράμματα στα ΜΜΕ άνω των 30.000 ευρώ. Στην αίτηση πρέπει να αναφέρονται τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία του προγράμματος, όπως περιεχόμενο, χρονοδιάγραμμα, πόροι, επικοινωνιακοί σκοποί, πιθανές συνεργασίες με φορείς του ιδιωτικού τομέα και προσδοκώμενα αποτελέσματα. Παράλληλα, πρέπει να κατατίθεται η ποσόστωση της διαφημιστικής δαπάνης ανά Μέσο Ενημέρωσης πανελλαδικά και στην περιφέρεια. Σε περίπτωση μη έγκρισης του επικοινωνιακού προγράμματος, η Γενική Γραμματεία θα εκδίδει αιτιολογημένη απόρριψη και πρόταση υλοποίησης του προγράμματος.