Χάνει τη δύναμή της η τηλεόραση στον ανταγωνισμό ανάμεσα σε ειδήσεις/ενημέρωση και ψυχαγωγία. Τα νούμερα τηλεθέασης των δελτίων ειδήσεων στις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, τόσο στο συνολικό κοινό, αλλά κυρίως στο εμπορικό κοινό ηλικιών 18 – 54 ετών, παραμένουν εξαιρετικά χαμηλά σε σχέση με την περυσινή χρονιά και το περασμένο καλοκαίρι.
Στις δύο ημερήσιες ζώνες ενημέρωσης (19:00 και 20:00) το σύνολο των τηλεθεατών που παρακολούθησε δελτία στους έξι ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς πλησιάζει τα 2,9 εκατομμύρια πολίτες και στις ηλικίες 18 – 54 ετών το 1 εκατομμύριο.