Η συμμόρφωση με τους κανόνες στις εμπορικές διαφημίσεις δεν είναι η μόνη υποχρέωση που εντάχθηκε στην τηλεοπτική οδηγία για τις πλατφόρμες του video streaming. Οι πάροχοι κατά παραγγελία υπηρεσιών οπτικοακουστικών Μέσων που υπάγονται στη δικαιοδοσία τους θα πρέπει «να περιλαμβάνουν μερίδιο τουλάχιστον 30% για τα ευρωπαϊκά έργα στους καταλόγους τους και να διασφαλίζουν ότι τα έργα αυτά κατέχουν προβεβλημένη θέση».
Η υποχρέωση ισχύει για το σύνολο των πλατφορμών που απευθύνονται στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως το Netflix, η Apple TV, η Disney TV κ.ά. Καίριας σημασίας είναι επίσης η υποχρέωση των κρατών-μελών της ΕΕ «να απαιτούν από τους παρόχους υπηρεσιών Μέσων Επικοινωνίας που υπάγονται στη δικαιοδοσία τους να συνεισφέρουν οικονομικά στην παραγωγή ευρωπαϊκών έργων, μεταξύ άλλων με άμεσες επενδύσεις σε περιεχόμενο και συνεισφορές σε εθνικά ταμεία».