Συνεχίζονται τα παράδοξα της μέτρησης της Nielsen. Οι αυξομειώσεις στα περίφημα «δυναμικά κοινά», ηλικίας 18 – 54 ετών, προκαλούν εύλογα ερωτήματα για την ποιότητα της μέτρησης και την αξιοπιστία της.
– Την Τρίτη 19/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΤΕΡΙΝΑ» στον Alpha είχε μ.ό. 10,2%, ενώ την Τετάρτη 20/3 είχε μ.ό. 16,2%.
– Την Τετάρτη 20/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ» στο Mega είχε μ.ό. 14,7%, ενώ την Πέμπτη 21/3 είχε μ.ό. 10,2%.
– Την Πέμπτη 21/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «BREAKFAST STAR» είχε μ.ό. 12,9%, ενώ την Παρασκευή 22/3 είχε μ.ό. 15,9%.
– Την Πέμπτη 21/3, στο κοινό 15 – 44 ετών, η εκπομπή «ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ» είχε μ.ό. 0,1%, ενώ την Παρασκευή 22/3 είχε μ.ό. 13%.
– Το Σάββατο 23/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «MEGA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ» είχε μ.ό. 15,2%, ενώ την Κυριακή 24/3 είχε μ.ό. 8,8%.
– Το Σάββατο 23/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ» στο Open είχε μ.ό. 11,2%, ενώ την Κυριακή 24/3 είχε μ.ό. 6,4%.
– Το Σάββατο 23/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΕΣΗ» στον Alpha είχε μ.ό. 12,9%, ενώ την Κυριακή 24/3 είχε μ.ό. 16,7%.
– Την Τετάρτη 27/3, στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ» στον ΣΚΑΪ είχε μ.ό. 0,0%, ενώ την Τρίτη 26/3 είχε μ.ό. 37,4%.
– Την Τετάρτη 27/3, στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «FBI» στο ΣΚΑΪ είχε μ.ό. 0,0%, ενώ την Τρίτη 26/3 είχε μ.ό. 31,8%.