Τα πάνω κάτω έρχονται με το νέο οργανόγραμμα της διοίκησης της ΕΡΤ, που δόθηκε προς εσωτερική διαβούλευση στους εργαζόμενους και αναμένεται να σταλεί και στην Ένωση Συντακτών προς νέα συζήτηση. Η στήλη αποκαλύπτει σήμερα τις γενικές κατευθύνσεις του νέου οργανογράμματος, που φέρνει πλήρη αναδιοργάνωση στη δομή της κρατικής τηλεόρασης, καθώς καταργεί τμήματα και διευθύνσεις και ενοποιεί άλλες. Σύμφωνα με αυτό δημιουργούνται έξι γενικές διευθύνσεις: Ενημέρωσης, Περιεχομένου, Μάρκετινγκ και Εμπορικής Εκμετάλλευσης, Τεχνικών Υποδομών, Διοικητικών – Οικονομικών και ΕΡΤ3. Οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί της ΕΡΤ δεν υφίστανται οργανωτικά, αλλά εντάσσονται ανάλογα με το περιεχόμενό τους στις παραπάνω διευθύνσεις. Το ζήτημα αυτό παραμένει ανοικτό.
Η Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης με τέσσερις διευθύνσεις (ειδήσεων, ενημερωτικών εκπομπών, περιφερειακών σταθμών και παραγωγής) ενσωματώνει όλη την ενημέρωση. Ο τομέας της ενημέρωσης της διεύθυνσης ειδήσεων συγκεντρώνει τους δημοσιογράφους από το Ραδιόφωνο, τα Νέα Μέσα, και το help desk, ενώ στη διεύθυνση ενημέρωσης περνούν οι εκπομπές έρευνας της ΕΡΤ 1 και της ΕΡΑ 1. Οι περιφερειακοί σταθμοί της ΕΡΑ παραμένουν 19, αλλά οργανωτικά συρρικνώνονται σε 11 τμήματα, όσες και οι περιφέρειες της χώρας. Τέλος, στη Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης, παραμένει σε ξεχωριστή διεύθυνση η παραγωγή, δηλαδή σκηνοθέτες, παραγωγοί και λοιπές τεχνικές ειδικότητες που σχετίζονται με την ενημέρωση.
Η Γενική Διεύθυνση Περιεχομένου περιέχει όλα αυτά που χαρακτηρίζονται ως ψυχαγωγία, με πέντε συνολικά διευθύνσεις, δύο υποδιευθύνσεις και ένα τμήμα. Από την οργανωτική δομή γίνεται φανερό πως η διοίκηση της ΕΡΤ προτίθεται να ρίξει βάρος σε αυτήν. Εδώ εντάχθηκαν τα Μουσικά Σύνολα, με ξεχωριστή διεύθυνση, η ροή προγραμμάτων των ραδιοφωνικών σταθμών (Πρώτο, Τρίτο και Κόσμος), η Διεύθυνση Απόδημου Ελληνισμού, τα αθλητικά και τα πρώην Νέα Μέσα. Στις δύο υποδιεύθυνσεις εντάσσονται οι παραγωγικές ειδικότητες, όπως σκηνοθεσία, υποτιτλισμός, παιδικά προγράμματα, μυθοπλασία, ψυχαγωγία κ.ά. Η Γενική Διεύθυνση Υποδομών και Λειτουργίας Μέσων, η παλιά τεχνική διεύθυνση, διαθέτει δύο αναπληρωτές διευθυντές, έναν για την τεχνολογία και έναν για τη λειτουργία. Με τρεις υποδιευθύνσεις, αναλαμβάνει το σύνολο των τεχνολογικών δομών αλλά και τη λειτουργία της ΕΡΤ. Για πρώτη φορά δημιουργείται Γενική Διεύθυνση Μάρκετινγκ, με τρεις διευθύνσεις για τα Ψηφιακά Μέσα, το μάρκετινγκ και την εμπορική εκμετάλλευση. Τέλος, η Γενική Διεύθυνση Οικονομικών διαθέτει τέσσερις διευθύνσεις και έχει υπό την ευθύνη της το προσωπικό, τις προμήθειες, την ασφάλεια και τη λειτουργία.
Υπό την ευθύνη του διευθύνοντα συμβούλου παραμένουν οι διευθύνσεις των Νομικών Υπηρεσιών, η Διεύθυνση Αρχείου και η εταιρική επικοινωνία, ενώ δημιουργείται τμήμα στρατηγικού σχεδιασμού.