Μικροί “εμφύλιοι” αναμένονται στο χώρο της διαφήμισης και των ΜΜΕ, μετά την υπερψήφιση του καμουφλαρισμένου νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ.
Μεταξύ των διαφημιστών υπάρχει οργή για συγκεκριμένα πρόσωπα του χώρου που γνώριζαν εδώ και καιρό τις ρυθμίσεις και όπως λέγεται συνέβαλαν και στη σύνταξη των τροπολογιών.
Στην τηλεόραση υπάρχουν επιχειρηματίες που διαφωνούν με το νέο νόμο θεωρώντας πως έτσι διασώζονται, χωρίς κόπο, οι ανταγωνιστές τους.
Αλλά δεν διαφαίνεται ξέσπασμα. Όλοι στωικά περιμένουν για να καταγράψουν τις νέες απώλειες…