του Γιάννη Αγγέλη
Η κρυμμένη σε άσχετο νομοσχέδιο τροπολογία που εισήγαγε η κυβέρνηση είναι ένα πλήγμα στην ήδη προβληματική βιωσιμότητα των ταμείων, τόσο του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ όσο και του ΕΔΟΕΑΠ.
Η απευθείας τιμολόγηση του ΜΜΕ προς τον διαφημιζόμενο, χωρίς την πρόβλεψη για είσπραξη και απόδοση του αγγελιόσημου από τα ΜΜΕ στα Ταμεία, όπως και η αλλαγή στη βάση υπολογισμού του αγγελιόσημου στα ηλεκτρονικά μέσα και κυρίως στην τηλεόραση δημιουργούν όλες τις προϋποθέσεις για μια σαφέστατη μείωση τόσο του εισπράξιμου ποσού όσο και της εισπραξιμότητας του αγγελιόσημου.
Αναλυτικά στο http://www.avgi.gr/