Μεγάλη μείωση στα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων αναμένεται να προκαλέσει η αλλαγή τιμολόγησης της διαφήμισης και ήδη σε ΕΔΟΕΑΠ και ΕΤΑΠ ΜΜΕ προσπαθούν να εκτιμήσουν το μέγεθος της απώλειας. Σημαντικό σημείο που δεν έχει προβληθεί αρκετά είναι πως με την ψήφιση της ρύθμισης για την απευθείας τιμολόγηση από τα ΜΜΕ προς τους διαφημιζόμενους, δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά για τον τρόπο απόδοσης του ποσοστού του αγγελιοσήμου προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς! Με τη διαμεσολάβηση των διαφημιστικών εταιρειών, αυτές ήταν υποχρεωμένες να καταβάλλουν το ποσοστό του αγγελιοσήμου στα ασφαλιστικά ταμεία. Η νέα ρύθμιση δεν αναφέρει απολύτως τίποτε για την υποχρέωση καταβολής από τους διαφημιζόμενους. Με δεδομένο ότι οι διαφημιστικές εταιρείες απαίτησαν και πέτυχαν παράταση για την ισχύ της ρύθμισης αυτής, τα ασφαλιστικά ταμεία αλλά και οι συνδικαλιστικές ενώσεις θα πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες για να διασφαλιστεί η απόδοση του αγγελιοσήμου. Για το θέμα αναμένονται εξελίξεις τον Σεπτέμβριο καθώς όπως λένε οι πληροφορίες θα πρέπει να συμφωνηθεί η μείωση του ποσοστού αγγελιόσημου αλλά και η ανακατανομή του στους φορείς απόδοσής τους.