Οι εξελίξεις στην προσπάθεια των μεγαλοεκδοτών να ελέγχουν τη διαφημιστική πίτα στο διαδίκτυο σχετίζονται άμεσα με αυτές της τύχης του αγγελιοσήμου. Δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία χρόνια ΜΜΕ προσφέρουν τη «δυνατότητα» στις διαφημιστικές εταιρείες να πληρώνουν στο internet τη διαφήμισή τους που προορίζεται για τα παραδοσιακά Μέσα, όπως τηλεόραση και περιοδικά, και με αυτόν τον τρόπο να μην πληρώνουν το αγγελιόσημο! Ο έλεγχος των διαφυγόντων αυτών ασφαλιστικών εισφορών είναι πολύ δύσκολο να γίνει από τα ασφαλιστικά ταμεία. Δημιουργούνται, ωστόσο, προβλήματα και ανάμεσα στους ίδιους τους εκδότες. Υπάρχουν διαφημιστικές εταιρείες που αρνούνται να δώσουν διαφήμιση σε εφημερίδες ή περιοδικά γιατί -όπως λένε- θα δώσουν, για παράδειγμα, στον ΑΝΤ1, που θα τους την περάσει στο διαδίκτυο και άρα δεν θα πληρώσουν αγγελιόσημο!