Σε spec ο ΟΠΑΠ μετά την ιδιωτικοποίησή του. Όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός, αναζητεί εταιρεία ή κοινοπραξία που δραστηριοποιείται στον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων για τη διαμόρφωση και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του. Η πρόσκληση ενδιαφέροντος αφορά τη διαμόρφωση ολοκληρωμένου εταιρικού προγράμματος και οι προσφορές θα πρέπει να κατατεθούν έως τις 17 Ιανουαρίου. Θυμίζουμε ότι ο ΟΠΑΠ ως Οργανισμός του Δημοσίου ήταν όλα τα προηγούμενα χρόνια ο κορυφαίος διαφημιζόμενος σε όλα τα ΜΜΕ, τροφοδοτώντας τα Μέσα με διαφημίσεις εκατομμυρίων ευρώ.