Υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης περνάει το σύνολο της κρατικής διαφήμισης. Προκειμένου, πλέον, να ξεκινήσει οποιαδήποτε καμπάνια από εταιρείες και φορείς που ελέγχει το Δημόσιο, θα πρέπει να τύχει της έγκρισης από τη Γενική Γραμματεία, στην πραγματικότητα δηλαδή πρέπει να δοθεί το «πράσινο φως» από το Μαξίμου. Η κυβέρνηση με τον τρόπο αυτόν θα μπορεί να περιορίσει τη σπατάλη στη διανομή της κρατικής διαφήμισης, η οποία συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Όμως ταυτόχρονα μπορεί να ελέγχει σε ποια ΜΜΕ θα δοθεί διαφήμιση, αν π.χ. κάνει κριτική, ενδεχομένως θα αποκλείεται!