Διαφημιστικό όργιο στα περισσότερα μικρά κανάλια τη νύχτα, με δεκάδες χιλιάδες ευρώ να χάνονται από το Ελληνικό Δημόσιο και τα Ταμεία λόγω της μη καταβολής εισφορών. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση διαφήμισης ροζ ξενοδοχείου, η οποία μεταδίδεται κάθε βράδυ και… βαφτίζεται «τοποθέτηση προϊόντος»! Καυτές γραμμές, αστρολογικές εκπομπές με γραμμές τηλεηχοπληροφόρησης, εκπομπές γηπεδικής βίας και πολιτικοί μονόλογοι με δόσεις telemarketing σαρώνουν τις δημόσιες συχνότητες, χωρίς καμία αντίδραση από το ΕΣΡ.