Υπερβολικό θεωρείται από την αγορά το σχέδιο της κυβέρνησης για άντληση 100 εκατ. ευρώ από τον ειδικό φόρο τηλεόρασης για το 2015. Κι αυτό γιατί είναι σαφές πως τα χρήματα αυτά δεν υπάρχουν στην τηλεόραση. Ένα ενδεικτικό στοιχείο είναι ότι ο συνολικός τζίρος των διαφημιστικών εταιρειών το 2014 ανήλθε σε 292 εκατ. ευρώ σε όλα τα ΜΜΕ. Και τα χρήματα που θέλει να επιβάλει ως φόρο η κυβέρνηση δεν υπήρχαν ούτε σε καλύτερες εποχές για την τηλεόραση. Με αυτά τα δεδομένα, είναι ανέφικτος και ο στόχος για τη συγκέντρωση 100 εκατ. ευρώ από τον ειδικό φόρο τηλεόρασης την επόμενη χρονιά, το 2016. Επιπλέον, ερωτήματα προκάλεσε η διαγραφή από την ελληνική πρόταση (κείμενο 47 σελίδων) του σχεδίου συγκέντρωσης 340 εκατ. ευρώ από τις τηλεοπτικές άδειες και την καταβολή του ενοικίου συχνοτήτων. Η «τρόικα», από την πλευρά της, είχε ξεκαθαρίσει πως δεν ήθελε τα έσοδα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ ζήτησε και την κατάργηση του αγγελιοσήμου από τον επόμενο Οκτώβριο.