Αναθεώρηση προς τα κάτω για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη εξαιτίας των επιπτώσεων από τον κορονοϊό. Σύμφωνα με την έρευνα της WARC, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη για το 2020 εκτιμάται πως θα φθάσει τα 563 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση 8,1%.
Τα επιμέρους στοιχεία για τα ΜΜΕ δείχνουν πως η τηλεόραση θα σημειώσει πτώση 13,8%, στα 159,9 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 28,4% της παγκόσμιας δαπάνης διαφημίσεων. Αύξηση εκτιμάται πως θα υπάρχει στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ στο διαδίκτυο θα παραμείνει σταθερή. Η εταιρεία σημειώνει πως η πρόβλεψη για την πτώση είναι σαφώς καλύτερη από τη συρρίκνωση της διαφημιστικής αγοράς το 2009, όταν καταγράφηκε παγκοσμίως πτώση 12,7%.