**Και τώρα που φαίνεται να ξεκαθαρίζει το πολιτικό σκηνικό με την κυβέρνηση να έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης και με την έγκριση της Συμφωνίας των Πρεσπών, ας δούμε λίγο τα δεδομένα
**Τα ανοικτά μέτωπα της κυβέρνησης στα media είναι δύο: Εκείνο με τον Γιάννη Αλαφούζο και εκείνο με τον Βαγγέλη Μαρινάκη.
**Οι σχέσεις με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες ΜΜΕ έχουν βρει το δρόμο τους, και στην περίπτωση του Open και του Ιβάν Σαββίδη, έχουν αναθερμανθεί.
**Η ΝΔ όμως έχει την δυνατότητα να επηρεάζει την ατζέντα των ΜΜΕ, κυρίως εξαιτίας της δυναμικής του ΣΚΑΪ, ενώ αντιμετωπίζεται με φιλική διάθεση από το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών.
**Κάντε μια σύγκριση με το πως αντιμετώπισαν προεκλογικά το 2014 και το 2015 οι τηλεοπτικοί σταθμοί και το συμπέρασμα είναι πρόδηλο.
**Φυσικά κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι, όπως λένε. Όπως συνέβη και στις σχέσεις ΕΕ-Ελλάδας από τα σχέδια ρήξης, προέκυψαν συμβιβασμοί και χαμόγελα.
**Η βασική εκκρεμότητα στην τηλεόραση, από το 1989 λύθηκε μετά από 30 χρόνια. Όμως το ζήτημα της βιωσιμότητας των ΜΜΕ, παραμένει.