**Εκλογές τον Ιούνιο, ή τον Σεπτέμβριο; Καθοριστικής φύσεως το ερώτημα αυτό και για τα ΜΜΕ.
**Η διαφήμιση έχει παγώσει, αλλά στην κυβέρνηση δεν το αντιλαμβάνονται.
**Όπως φαίνεται δεν υπάρχει και συντονισμός μεταξύ των υπουργείων για το καθεστώς απασχόλησης των συνεργαζόμενων τηλεοπτικών δικτύων. Και οι εργαζόμενοι χρειάζονται κάτι περισσότερο από ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη.
**Σε λίγο ορισμένοι στην ΕΙΤΗΣΕΕ καταργήσουν και τη Μελέτη της Φλωρεντίας και θα ζητάνε …3 κανάλια.
**Σημείο αναφοράς το Master Chef. Ως ήπιο reality. Διότι από μαγερική τέχνη…
**Στιγμιότυπα από την προσφορά του ΑΝΤ1 στον πολιτισμό. Πως να αντέξει με τέτοιο ανταγωνισμό ο Γρηγόρης Αρναούτογλου;
**Το παιχνίδι των αθλητικών τηλεοπτικών δικαιώματων είναι σύνθετο. Και ορισμένα παιδιά δεν έχουν καλή φήμη. Προσοχή.
**Χάσαμε τη φάση; Όχι. Αλλά τη γραμμή του οφσάιντ και τον κύκλο γύρω από το φάουλ στις ποδοσφαιρικές μεταδόσεις της ΕΡΤ, δεν τις βλέπουμε, αν και προβλέπονται από τη σύμβαση. Τι συμβαίνει.
**Αθλητικό κανάλι σημαίνει και δελτία ειδήσεων, ενημερωτικές εκπομπές και άλλα τινά. Θα πάθουμε τίποτα από τις “κονσέρβες” που καταναλώνουμε.
**Ακούς ορισμένα προγράμματα στην ΕΡΑ πάντως και έχεις την αίσθηση πως έχει ήδη έρθει ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Πάμε στοίχημα πως εκτός από την επιτροπή υποδοχής ορισμένοι θα στείλουν και επιστολές στη νέα δίοικηση για την αντιπολίτευση που ασκούσαν.
**Αισθητά βελτιωμένη η έκδοση της “Ραδιοτηλεόρασης”.