**Η επόμενη ημέρα της συντριπτικής ήττας που υπέστη ο ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές.Στον τομέα της επικοινωνίας, εν συντομία:
-Η κριτική των media αντιμετωπίστηκε κεντρικά με την αντίληψη του 2012-2015, όταν τα Μέσα παρουσίασαν ως “τέρας” το ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό που δεν έγινε κατανοητό, ήταν πως ο κόσμος αξιολογούσε ήδη την κυβέρνηση αρνητικά και αυτό έδινε τη δυνατότητα στα media να πολλαπλασιάσουν την αντιπολιτευτική τους στάση.
-Με τον ίδιο τρόπο αντιμετωπίστηκαν και οι δημοσκοπήσεις. Όμως στο μεσοδιάστημα οι εταιρείες δημοσκοπήσεων έσπευσαν και διόρθωσαν τα σφάλιστα των προηγούμενων περιόδων, από τη στιγμή που έπεσαν χρήματα στην αγορά.
-Το έμπαργκο στον ΣΚΑΪ αποδείχθηκε λανθασμένο. Δεν είχε νομιμοποιητική βάση και από ένα σημείο και πέρα επιβάρυνε την κυβέρνηση, καθώς απουσίαζε από το διάλογο των παραθύρων.
-Παρουσιάστηκε το φαινόμενο της “γυάλας”. Ένας μικρός κύκλος ανθρώπων παρείχε συμβουλές στον Πρωθυπουργό, βασισμένες σε λανθασμένες εκτιμήσεις και παραδοχές. Ο Α. Τσίπρας κλείστηκε και περιορίστηκε σε ένα στενό κύκλο ανθρώπων, ενώ το βασικό του πλεονέκτημα ήταν και παραμένει, εκτός από το επικοινωνιακό του χάρισμα, η διατήρηση του ανοικτού διαύλου με την κοινωνία.