**Η ιστορία με την κρυφή λίστα της διαφήμισης αντιμετώπισης της COVID-19 φανερώνει τα σφάλματα που έγιναν στο πεδίο της επικοινωνίας, ενώ υπάρχει και η αγωνία πως μπορούν να επαναληφθούν.
**Ειδικότερα στην περίπτωση των ιστοσελίδων. Εκεί όπου γίνεται ο χαμός. Οι περιπτώσεις των βουλευτών που έχουν αναθέσει τις εταιρείες σε συγγενικά του πρόσωπα και έχουν διαφήμιση των 4 συστημικών τραπεζών και της ΔΕΗ είναι αρκετές.
**Ο αριθμός του προσωπικού και των επισκέψεων στις σελίδες είναι αναντίστοιχες των διαφημίσεων που έχουν εξασφαλίζει μετά την άνοδο της ΝΔ στην εξουσία πριν από ένα χρόνο.
**Κάτι που έχει επισημανθεί ακόμη και από τους “αραχτούς” του ΣΥΡΙΖΑ και ετοιμάζονται για να ζητήσουν πλήρη έλεγχο, ζητώντας ευθύνες και από τις τράπεζες.
**Η κυβέρνηση μπορεί να είναι αποτελεσματική στο μέγιστο βαθμό στον τομέα των δημοσίων σχέσεων, αλλά δεν διαθέτει εκείνο το υπουργείο που θα στηρίξει τον κλάδο των ΜΜΕ και θα λάβει τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που εκκρεμούν.
**Προτρέπουμε τους αναγνώστες και τα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη να εξασφαλίσουν εγκαίρως, από το μεσημέρι του Σαββάτου, στα περίπτερα το “Παρόν” καθώς υπάρχουν σοβαρές αποκαλύψεις για την κατάσταση στην αγορά των ΜΜΕ.
Η απραξία της κυβέρνησης στο τομέα αυτό είναι ανησυχητική, δημουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού προς τις επιχειρήσεις του κλάδου.
**Για τους εργαζόμενους το μέλλον είναι ζοφερό.
Αλλά, η γραβιέρα Νάξου είναι γλυκιά και κανείς συνδικαλιστής δεν μπορεί να της αντισταθεί. Ειδικότερα, αν είναι ο συνεταιρισμός στη μέση, οπότε, με τον τρόπο αυτό, εκδηλώνεται η συναδελφική αλληλεγγύη, κάτω από την Πορτάρα.
**Ποιος να ασχοληθεί με τους άνεργους;
Ποιος να ενδιαφερθεί για την κακοπληρωμένη εργασία στις ιστοσελίδες, διπλά ενισχυόμενη από το κράτος μέσω ΑΠΕ και τραπεζών;