Ορισμένες παρατηρήσεις για την περίφημη λίστα διαφήμισης αντιμετώπισης της COVID-19, η οποία ανακοινώθηκε χθες από την κυβέρνηση.
- Άλλοι έκαναν τη δουλειά και άλλοι πήραν τα λεφτά. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας είναι έντονα δυσαρεστημένοι καθώς σήκωσαν το βάρος της ενημέρωσης του κοινού το κρίσιο διάστημα από τον Μάρτιο ως και τον Μάιο αλλά τα χρήματα πήγαν σε ιστοσελίδες άγνωστου απήχησης
- Το σηματάκι “Μένουμε σπίτι” για ορισμένα sites ήταν πολύτιμο, καθώς έφερε έως και το 40% του τζίρους τους, στο πρώτο τρίμηνο, ενώ άλλοι πάσχισαν να επιβιώσουν. Αυτό συνιστά κρατική ενίσχυση και πλέον είναι ζήτημα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για να παρέμβει.
- Η απήχηση των ΜΜΕ είναι ένα από τα βασικά κριτήρια για τη διάθεση της κρατικής διαφήμισης. Αν διαπιστωθεί πως αδικήθηκαν ΜΜΕ που έχουν την ίδια ή και μεγάλυτερη επιρροή έναντι άλλων που έλαβαν υπερποπολλαπλάσια χρήματα, τότε είναι υποχρεώση των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης να ζητήσουν τους φακέλους και να προβούν σε έλεγχο. Είναι αδιανόητο να έχουν διατεθεί χρήματα σε τηλεοπτικούς σταθμούς που ΔΕΝ ανακοινώνουν τα ποσοστά τηλεθέασής τους.
- Η προστασία των θέσεων εργασίας που υποτίθεται ήταν πως ήταν το ζητούμενο, δεν ελήφθη υπόψιν. Ιστοσελίδες με ελάχιστους εργαζόμενους πήραν πολλά περισσότερ χρήματα. Η ΕΣΗΕΑ όπου ο ΣΥΡΙΖΑ με την παράταξή του συνεργάζεται ανοικτά με την παράταξη της ΝΔ, έχει ευθύνες, διότι περιοριζόταν στην αλληλογραφία της με την κυβέρνηση.
- Το ΕΣΡ, αρμόδιο για τη ραδιοτηλεόραση, δεν ασχολήθηξε με την υπόθεση της διάθεσης των χρημάτων από την κρατική διαφήμισης της COVID-19.