**Δεν θα έπρεπε να συζητάμε για την κρατική διαφήμιση. Τα στοιχεία θα έπρεπα να είναι on line στο www.gov.gr
**Η κυβέρνηση της ΝΔ που υπερθεμάτιζε για τις Αρχές και ειδικότερα για το ΕΣΡ, επιμένει να διαχειρίζεται αδιαφανώς την υπόθεση αυτή, μην παρέχοντας τα στοιχεία ακόμη και κατά τη διάρκεια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
**Για την ιστορία και μόον ο πρώτος υπουργός που καθιέρωσε την υποχρέωση ενημέρωσης των οργανισμών των ΔΕΚΟ για τη διαφήμιση που κάνουν ήταν ο Θ. Ρουσόπουλος, στην 5ετία Κ. Καραμανλή. Πως γίνεται, λοιπόν, να πηγαίνουμε πίσω;
**Η ΕΣΗΕΑ όπου συνεργάζονταν οι παρατάξεις του ΣΥΡΙΖΑ με τη ΝΔ είχε στα χέρια της την επιστολή του υπουργού, που έλεγε ότι έβαλαν διαφήμιση και σε ιστοσελίδες που δεν ήταν στο on line μητρώ media και αποφάσισε να σιωπήσει για κάποιον επίσης, ανεξήγητο λόγο.
**Ακούμε και διαβάζουμε κάτι θεωρίες για να ελεγχθεί όλη η 10ετία της κρατικής διαφήμισης, ενώ δεν μπορούν οι ιθύνοντες να παρουσιάσουν στοιχεία τριμήνου.
**Τα 20 εκατ. ευρώ για τη διαφήμιση αντιμετώπισης της COVID-19 και τα 32 εκατ. ευρώ της διαφήμισης της Marketing Greece θα μπορούσαν να υποστηρίξουν τα media, σε αυτή την κρίσιμη στιγμή.
**Αλλά, όπως φαίνεται κανείς δεν θέλει να κάνει τη δουλειά του. Και ορισμένοι κάνουν και “δουλίτσες”