Η στήλη έγκαιρα, από τις 31 Μαϊου στην έντυπη έκδοση και από τις 4 Ιουνίου 2020 στην ηλεκτρονική περιέγραφε την κατάσταση, γράφοντας για τη “διπλή, έμμεση, κρατική ενίσχυση, στις άγνωστες ιστοσελίδες”.
Και, επιπλέον, στις 7 Απριλίο γράφαμε, πως η κυβέρνηση επιλέγει να δώσει διαφήμιση σε sites της κατηγορίας “Τα πέταξε όλα από τον κορονοϊό. κομ”
*Τώρα, αρχίζουν και στέλνουν μηνύματα και οι μεγάλοι. Η “Καθημερινή” πιστή στις αρχές της τοποθετήθηκε και το Star, χθες, είχε ένα πρώτο ρεπορτάζ.
**Είμαστε σίγουροι πως αυτή η λίστα που δόθηκε με τα ονόματα των ΜΜΕ που έλαβαν διαφήμιση είναι η τελική; Μην γίνει κανένα λάθος και μετά ακουστεί κανένα γαλάζιο…mea coulpa!
** Και γιατί η Αρχή Διαφάνειας δεν κάνει έρευνα για τα “μυστικά κονδύλια” στον Τύπο, για τη διαφήμιση COVID-19; Μόνο στα καταστήμα υγειονομικού ενδιαφέροντος θα πηγαίνει;
**Τεραστίων διαστάσεων το ζήτημα της μή κατάταθεσης στοιχείων στον κοινοβουλευτικό έλεγχο. Πεδίο δόξης λαμπρό για τον Νίκο Βούτση με την ιδιότητα του τέως Προέδρου της Βουλής να ζητήσει σύγκλιση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, για αυτό το θέμα, τη διαφάνεια και το δημοκρατικό έλεγχο.
**Και, ταυτόχρονα την έναρξη των διαδικασιών κρίσης του ΕΣΡ, ύστερα από το αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ για την παραίτηση του Προέδρου του Αθανάσιου Κουτρουμάνου.
**Εκτός και αν και ο ΣΥΡΙΖΑ, στην ουσία δεν θέλει να αγγίζει τέτοια θέματα.
**Τα άλλα κόμματα πάντως δεν ενδιαφέρονται για τη διαφάνεια. Σκέψου τι έχει μέσα η λίστα.
**Για τους εργαζόμενους στην πρώην “Ελευθεροτυπία” ήταν….Σάββατο και δεν υπήρχαν ανακοινώσεις από την ΕΣΗΕΑ.
**Πόσες μάχες έχει χάσει το συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων; Για να πηγαίνει η κρατική διαφήμιση σε ανύπαρκτα sites.
**Μήνυμα υπέρ της Δώρα Αναγνωστοπούλου από το “Βήμα” και το περιοδικό στήριξης, χθες. Τα κενά όμως στο δελτίο ειδήσεων του Mega, παραμένουν.