**Απολύτως αποτυχημένη η διαχείριση της καμπάνιας COVID-19. “Έφυγαν” 20 εκατ. ευρώ, έτσι και κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.
**Επειδή, όμως υπάρχει η ιδιωτική εταιρεία στην οποία έγινε απευθείας ανάθεση της συγκεκριμένης εργασίας και στο τέλος έλαβε και την αμοιβή της, έχει την ευθύνη της διαχείρισης των κονδυλίων κατά το νόμο.
**Αν έστω είναι αυτά τα τελικά στοιχεία, μετά από το “πήγαινε-έλα” των τιμολογίων ανάμεσα στην εταιρεία και το υπουργείο Οικονομικών, από τη στιγμή που υπάρχουν ενστάσεις στη διαχείριση, σύμφωνα με τη νομοθεσία, καλείται το αναθέτων υπουργείο, να ασκήσει έλεγχο. Θα εφαρμόσει το “νόμο Βενιζέλου”;
**Υπάρχουν ζητήματα, όπως τα υψηλά ποσά που έλαβαν τηλεοπτικοί σταθμοί που δεν ανακοινώνουν τα ποσοστά τους. Με ποια κριτήρια έλαβαν τα χρήματα.
**Φιλελεύθεροι με την εγγύηση του κρατικού προυπολογισμού, με ένα μόνο φύλλο τη εβδομάδα, έλαβαν περισσότερα για την έντυπη έκδοση, από εφημερίδα που έχει 6ήμερη παρουσία!
**Δημοσιογράφοι- παρουσιαστές με τη λογική του shop in a shop, εξαιτίας της παρουσίας τους στην τηλεόραση, όπου εργάζονται για άλλον ιδιοκτήτη, πρόσθεσαν πολλά χρήματα στους εταιρικούς λογαριασμούς που είχαν, εξαιτίας της “απήχησης” των ιστοσελίδων του.
**Μια εκπομπή συγκέντρωσε όσα χρήματα πήρε όλο το κανάλι! Και εις ανώτερα…
**Καθώς, όμως μετράνε οι υπογραφές των διοικητικών στελεχών των υπουργείων και των υπουργών και αφού υπάρχουν και οι εκ του νόμου, προβλεπόμενες κυρώσεις, η υπόθεση αυτή τώρα επί της ουσίας ανοίγει.
**Η στήλη σχεδόν από την πρώτη στιγμή είχε επισημάνει πως ήταν λανθασμένη επιλογή αυτή της διαφημίσης και έπρεπε να επιλεγεί η απευθείας χρηματοδότηση των ΜΜΕ, που ασκούσαν εν μέσω της πανδημίας, δημόσια λειτουργία για την ενημέρωση του κοινού.
**Ανάλογα με το χρόνο που διέθεσαν, αξιολογώντας την απήχησή τους και τις θέσεις εργασίας που απασχόλησαν.
*Το δεύτερο σημείο που δεν έγινε ήταν η on line ενημέρωση για το που πήγαν τα χρήματα. Εδώ ήταν η μεγάλη ευκαιρία για την κυβέρνηση, να πείσει για τις πράξεις της. Δεν τα κατάφερε.