Ο άνθρωπος που έκανε καριέρα ραδιοφώνο επενδύοντας στη φλυαρία κατηγόρησε τις γυναίκες για …φλυαρία μιλώντας για τις γυναικοκτονίες.
Είναι τραγικό καθώς το ραδιοφωνικό πρόσωπο του Εν Λευκώ, δίνει – παρά τη διόρθωσή του στη συνέχεια, τη νομιμοποιητική ιδεολογική βάση ως διανοούμενος για τον κάθε άνδρα που έχει εξαρχής αποφασίσει για την κακοποιητική συμπεριφορά.
Ο Κ. Τζούμας επί σειρά ετών ήταν ο άνθρωπος που ενημέρωνε και καθοδηγούσε εκείνους που έβλεπαν διαφορετικά της ζωή ως κομμάτι μιας γενιάς έξυπνων ανθρώπων που καθόταν στο Κολωνάκι και σχολιάζε.
Συγγνώμη, λοιπόν, αλλά δεν γελάσαμε με το αστείο, όπως το ίδιο συνέβη και στο παρελθόν με το αντίστοιχο για τους άστεγους.
Την επόμενη βδομάδα η ΕΡΤ παρουσιάζει τις νέες της σειρές. Η ελληνική τηλεόραση έχει ανάγκη από καλό πρόγραμμα που θα μπορέσει να βγει από τα σύνορα και να διανεμηθεί στο εξωτερικό καθώς προς το παρόν καταναλώνουμε καταπλητικές σειρές και ταινίες που έρχονται από παντού.
**Οι κυβερνητικοί παράγοντες από το “νόμο Κρέτσου”, αυτό που έχουν πάρει ως μήνυμα είναι η δωρεάν αυτοπροβολή, καθώς υποτίθεται πως αυτοί φέρνουν το Χόλιγουντ στην Ελλάδα, χωρίς να έχουν ταξιδέψει στις ΗΠΑ.
Μηδενική σοβαρότητα.
**Η εκπομπή “Μουσικό κουτί” με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και τη Ρένα Μόρφη, με την παρουσία της Μαρίας Φαραντούρη και του Αλκίνοου συγκέντρωσε την αποδοχή των χρηστών του twitter όχι όμως και του δείγματος της Nielsen.
Δεν είναι κάτι παράξενο αυτό αφού οι χρήστες των social media έχουν εγκαταλείψει την ελεύθερη τηλεόραση και βλέπουν streaming.
Όμως η συγκεκριμένη παραγωγή είναι η καλύτερη της ΕΡΤ.Συνδυάζει την οικειότητα ανάμεσα στους καλλιτέχνες , την αυστηρότητα στη λεπτομέρεια και την ποιότητα στο μουσικό αποτέλεσμα.
Είναι μια προσέγγιση της μουσικής που δυστυχώς χάνεται Οι ίδιοι καλλιτέχνες καλεσμένοι του “Κουτιού” όταν πηγαίνουν στις άλλες “μουσικές” (πρόχειρες) εκπομπές χάνοντας ανάμεσα σε γέλια και σε παραφωνίες.
**Το “Μουσικό Κουτί” είναι η καλύτερη παραγωγής της ΕΡΤ της περιόδου 2019-2022. Ο Κωνσταντίνος Ζούλας, έπεισε τον Ν. Πορτοκάλογλου και τα υπόλοιπα τα βλέπουμε επί σκηνής.