**Η Google ανακοινώνει τα στοιχεία για την διαφήμιση των κομμάτων. Στην Ελλάδα αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό η δαπάνη των 20 εκατ. ευρώ για την COVID-19!
**Οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Κάπως έτσι ξεκίνησε και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και μετά δεν μπορούσε να ανατρέψει την κατάσταση.
**Υπάρχει ενόχληση στην ανώτερη ατμόσφαιρα με την επιλογή να κατευθυνθεί σε ιστοσελίδες το μεγαλύτερο της δαπάνης και επί του θέματος θα υπάρξει και συνέχεια.
**Στην τελική ευθεία το ζήτημα της πώλησης της Forthnet στη BC Partners.
**Προβληματισμός στην ΕΡΤ για τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης και έμφαση στην προσπάθεια για το ERTFlix.
**Λίαν συντόμως και οι τοποθετήσεις γενικών διευθυντών και συνδικαλιστών στις θέσεις των υπερδιευθυντών. Κομβικός ο ρόλος της γενικής διεύθυνσης προγράμματος.
**Τηλεδιάσκεψη χθες στο Open με αποφάσεις επί του προγράμματος, ενώ εκκρεμεί η άλλη συζήτηση περί της εκτεταμένης συνεργασίας με τον παρουσιαστή-επιχειρηματία.
*Νέα συνεδρίαση στο ΕΣΡ την Παρασκευή για την πολυφωνία. Θα παρατηρήσατε την αφωνία της ΕΣΗΕΑ στο κρίσιμο αυτό ζήτημα.