**Ψήφος εμπιστοσύνης στον Στέλιο Πέτσα και για την πολιτική του στα ΜΜΕ με τη διαχείριση της διαφήμισης της λίστας COVID-19 και την απουσία του οικονομικού πλασίου στήριξης στον Τύπο
**Και επειδή η ενόχληση υπήρξε από τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ που είδαν τα χρήματα να πηγαίνουν στις ιστοσελίδες των αστέρων- υπαλλήλων τους, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να εξευμενιστούν.
**Όμως, παράλλημα, η αγορά των ΜΜΕ ζητάει καθαρούς κανόνες στο παιχνίδι και κυρίως ανοικτό πεδίο στον ανταγωνισμό.
**Και από τη στιγμή που το ΕΣΡ έχει σιωπηρά αποσυρθεί από το πεδίο, υπάρχει μόνο η Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία ακόμη ασχολείται με τη διανομή του Τύπου,όταν πια ελάχιστες εφημερίδες επιβιώνουν.
**Αλλού, είναι τα χρήματα στα media, ας το αντιληφθεί το επιστημονικό προσωπικό της ΕΑ.
**Πέρα από τις ρυθμίσεις που προωθούνται και εδώ ορισμένοι …”διανοούμενοι” στέλνουν και ολόκληρα σχέδια νόμου, χωρίς να το γνωρίζουν οι υπόλοιποι, πρέπει η αγορά να μπορέσει να λειτουργήσει με ξεκάθαρους όρους.
**Ανάμεσα στην υπερβολική πίεση του ΣΥΡΙΖΑ στην τηλεόραση, για πολιτικούς στόχους, ως την σημερινή ανοχή, για τους ίδιους λόγους, σίγουρα υπάρχει μια μέση κατάσταση.