Νέες αλλαγές στη διαφήμιση για την αντιμετώπιση του COVID 19. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί είναι υποχρεωμένοι να μεταδίδουν μεταδίδουν δωρεάν τα ενημερωτικά μηνύματα κατά την διάρκεια του εικοσιτετράωρου ως εξής:
-Κατά το χρονικό διάστημα 06:00 έως 23:59, τουλάχιστον ένα ενημερωτικό μήνυμα ανά δύο ώρες.
-Κατά το χρονικό διάστημα 00:00 έως 05:59, τουλάχιστον ένα ενημερωτικό μήνυμα ανά τρεις (3) ώρες.
-Οι υπόχρεοι δύνανται να μεταδίδουν τα ενημερωτικά μηνύματα και με μεγαλύτερη συχνότητα κατ ́ επιλογήν τους.
Τα μηνύματα αυτά “μεταδίδονται είτε κατά τη διάρκεια δελτίων ειδήσεων, ζωντανών ενημερωτικών εκπομπών και ζωντανών ψυχαγωγικών εκπομπών, είτε ως τελευταίο μήνυμα αμέσως πριν την έναρξή τους ή ως πρώτο μήνυμα αμέσως μετά τη λήξη τους”. Επιπλέον “κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμά- των του ανωτέρω προγράμματος τα ενημερωτικά μηνύματα μεταδίδονται ως πρώτο ή ως τελευταίο μήνυμα του διαλείμματος.” Κατά τη διάρκεια της μετάδοσης ταινίων, σειρών, μαγνητοσκοπημένων εκπομπων αθλητικών γεγονότων κ.α. τα ενημερωτικά μηνύματα, κατ ́ επιλογή μεταδίδονται στα διαφημιστικά διαλείμματα, ως πρώτο ή ως τελευταίο μήνυμα του διαλείμματος.
Σε ραδιοφωνικό πρόγραμμα τα ενημερωτικά μηνύμα τα μεταδίδονται κατά τα διαφημιστικά διαλείμματα, ως πρώτο μήνυμα, μετά την αναπαραγωγή ηχογραφημένου προειδοποιητικού μηνύματος ή με σχετική αναφορά από τον παρουσιαστή με το λεκτικό: «ακολουθεί ενημερω- τικό μήνυμα για την προστασία της δημόσιας υγείας». Αν δεν υπάρχει καθορισμένο διαφημιστικό διάλειμμα, τα ενημερωτικά μηνύματα μεταδίδονται οποτεδήποτε εντός του προγράμματος σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο.