Από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να εφαρμοστεί από τη Nielsen η μέτρηση των on demand τηλεοπτικών προγραμμάτων που μεταδίδονται από την τηλεόραση. Η μέτρηση θα αφορά τη θέαση των τηλεοπτικών προγραμμάτων έως και μία εβδομάδα μετά τη μετάδοσή τους από την ελεύθερη τηλεόραση, στις έξυπνες τηλεοπτικές συσκευές.
Τα αποτελέσματα της μέτρησης, π.χ., μια σειράς δεν θα προστίθενται στον μέσο όρο τηλεθέασης του καναλιού, που θα περιλαμβάνει μόνο τη ζωντανή μετάδοση. Θα συνιστούν εργαλείο για τους διαφημιστές όσον αφορά το μέγεθος της απήχησης των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Η μέτρηση της on demand θέασης θα γίνεται επί του δείγματος της Nielsen και δεν περιλαμβάνει άλλες συνδεδεμένες συσκευές στο νοικοκυριό, όπως οι υπολογιστές, οι ταμπλέτες και τα κινητά τηλέφωνα. Προς το παρόν, το προβάδισμα σε αυτήν την καταμέτρηση το έχουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, που γνωρίζουν την ακριβή απήχηση των προγραμμάτων που παρακολουθούν οι συνδρομητές.