Νέα δεδομένα φέρνει η ολοκλήρωση της απογραφής στη μάχη της τηλεθέασης. Το δείγμα της εταιρείας μέτρησης θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τα νέα δεδομένα για τον αριθμό του ελληνικού πληθυσμού, καθώς τα σημερινά στοιχεία για την επιλογή και τη στάθμιση του δείγματος αντιστοιχούν στην απογραφή του 2011 και από τότε άλλαξαν πολλά. Ήδη, καθημερινά, ένα 20% των τηλεθεατών επιλέγει συνδρομητικές υπηρεσίες τηλεόρασης ή τηλεοπτικούς σταθμούς της περιφέρειας και, όπως λένε οι ειδικοί, «ο ελέφαντας είναι ήδη στο δωμάτιο».