Σε κλαδικό περιοδικό κατάφεραν να περιγράψουν ως και τον τίτλο των “Τυπολογιών” στο ρεπορτάζ“Θεματικoί ψυχαγωγικοί σταθμοί …γενικής στόχευσης” μαζί με όλες τις πληροφορίες επί του θέματος στις 28 Σεπτεμβρίου. Στους διαφημιστές, τους διαφημιζόμενους και τους ανθρώπους της αγοράς, προτείνουμε το εξής: Να δίνουν 2 ευρώ κάθε Κυριακή για το “Παρόν” που βρίσκεται στα περίπτερα για να διαβάσουν όλα τα νέα για τα ΜΜΕ , πριν από το Internet και σίγουρα μια βδομάδα πριν από τα περιοδικά στα οποία πληρώνουν συνδρομή …για να ξαναδιαβάσουν τις “Τυπολογίες”.