Διαφήμιση και επικοινωνιακά κονδύλια για κάθε απίθανο και πιθανό λόγο συνεχίζουν να εγκρίνονται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, επιβεβαιώνοντας πως η διαφημιστική πολιτική αναδείχθηκε το τελευταίο διάστημα σε υπ’ αριθμόν ένα παράγοντα επιρροής και στήριξης ΜΜΕ και διαφημιστικής αγοράς. Από το υπουργείο Ανάπτυξης και την υπηρεσία ΔΙΜΕΑ ζήτησαν και έλαβαν έγκριση για το επικοινωνιακό πρόγραμμα «ενημέρωσης και διάχυσης πληροφοριών σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας». Το ποσό ανέρχεται στα 2.232.000 ευρώ, όσα δηλαδή δαπανά μια ολόκληρη περιφέρεια!